21 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasona girdim herşeyi gayet normal iyi dedi doktor hatta kilosu filan çok iyiydi. Ama tek sıkıntı burnunu göremiyoruz devamlı elleri ve ayakları burnunda. Bugün yine gittik yine aynı şey yürüyorum çikolata yiyorum yok eller ayaklar yüzde. Bugün doktor bi ara ölçtü ilk 3.45 dedi sonra 5.03 dedi burnu için tam sınırda dedi pazartesi yine gel dedi yani okadar mutsuzum Kİ kafamda bin tane şey dönüyor. Sizlerin nasıldı.