Endişelenmeyin daha yeri rahat ve içerisi geniş diye öyle duruyor , ben 24 de gittiğimde tersti bende çok evhamlandım 33. haftada kontrolde doktor döndüğünü hatta tekrar yukarı dönebileceğini söyledi yani 36 ya 37 i. haftaya kadar baş aşağı dönüyormuş merak etmeyin hamilelik annelik sabr işi . Şuan 36 dayız hala başı aşağıda artık yeri çok sıkıştı kendi de büyüyor, dönemez sanırım