fatmaa37demi5 inşallah canm bende pazartesi gidicem bakalım sancı felan ben hiç hissetmiyorum sancılarım yok dediğin gibi heralde 1 hafta daha bekletir gelmezse suni ye mecbur kalcaz oda olmazsa sezeryan artık başta hep normale odaklamıştım kendimi ama bizim hesapladıgımız gibi olmuyor sezeryana da hazırladım kendimi hayal kırıklığı yaşamiyim diye 🥲