Leo2020 Kızlar merhaba. Doğum yaptıktan sonra anı olsun diye ufak hediyelik bir şeyler yaptırmayı düşünüyor musunuz? Yaptırıyorsanız tatliş güzel fikirleriniz var mı benimle paylaşabileceğiniz?
nonparisienne Leo2020 hastane hediyeliklerim buble mum & kolonya buble mum link https://ty.gl/cwf4f95wts Çikolata https://www.bebekcikolatasi.com.tr/ayicik-karton-kutuda-bebek-cikolatasi2
Leo2020 Kleopatra- aynen magnet olabilir anahtarlık olabilir mum falan yaptıran varmış bir sürü çeşidi varmış aslında ben bilmiyorum 🤔
Kleopatra- Leo2020 Ben magnet yaptırdım açıkçası. Bugün elime ulaşacak size de atarım fikir olsun diye. En mantıklısı magnet yaptırmak çünkü.🌿
fatmaa37demi5 Leo2020 toplam 50 tane yaptırdım mor ve beyaz renk olarak yarı yarıya. 39+2 deyiz inşallah yakın zamanda dağıtmak da nasip olur 🐣