Öncelikle Allah hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin deyip başlıyorum anlatmaya🙊 kızlar bu benim ikinci bebeğim ilk doğumum sezaryendi çok kötü geçmişti anesteziyi bünyem kaldırmadığı için. O yüzden de çok korkuyodum ikinciden. Ankarada yaşıyorum şehir hastanesinde takipliydim son kontrole gittiğimde her şey çok güzel hiçbi riskin yok 13 eylülde gel alalım dedi. 40 haftalık oluyodu o zamana. O arada eşimin izni başladı doğuma iki hafta kala. Memleket bize üç saat uzaklıkta risk de yokken bi cesaret son bi gidip gelelim dedik. Nolur nolmaz diye hastane çantasını da aldık yanımıza düştük yola🙊 Gittik hiçbi sıkıntı yoktu çok güzel geçti gezdik tozduk ertesi gün geri dönecektik annemlerde birden benim tansiyonum oynadı. Eşimle hastaneye gittik 6-4 çıktı bi de kadın doğum baksın dedi acildeki doktor. Gittik açıklığa baktılar yoktu. Nstye aldılar. Süpriiz sancım çıktı nstde. Doktor risk alma yarın gel alalım dedi. Eşime söyledim o da asla risk alamayız yarın gelelim öyleyse dedi. Ertesi gün gittim doktor bi ultrasondan bakıyım son kez dedi ben tabi girdim ama ağlıyorum bi yandan 🙊 adam şok oldu noldu sancın mı var niye ağlıyosun her şey çok güzel gidiyo falan beni teselli ediyo bi yandan. Ben dedim ki hocam benim ilk doğumum çok zor oldu anestezi dokundu dediler ben korkuyorum dedim. Doktor dedi ki hiç korkacak bi şey yok evet sezaryen bi operasyon beklenmeyen şeyler oluyo bazen ama biz güle oynaya girer çıkarız ameliyata. Hatta sen böyle korkuyosan seni öğle arası öbür doktora da söyleyim beraber alırız 10 dk da biter dedi. Tamam dedim ama ameliyata girene kadar iki gözüm iki çeşme ağlıyorum bi yandan😅 Gidene kadar tüm personel beni teselli etti ağlarken görünce o arada Anestezi doktoru geldi ya sen niye üzülüyosun bak iki doktor birden giriyo doğumuna hiç korkma hatta ben de gitmiyorum bak üç doktor bekliyo başında Allah ın izniyle çok kolay olacak dedi. Gerçekten de kızlar toplam ameliyata girip odaya çıkmam 25 dk sürdü. Anestezi doktoru başımda bekleyip bi şeyleri falan ayarladı doktorlar da gerçekten konuşarak sohbet muhabbetle güle oynaya 20 dkda doğumum oldu bitti. Hemşireler doktorlar o kadar güleryüzlü o kadar iyilerdi ki. Kızım memeyi tutamadı yenidoğan hemşireleri geldiler her seferinde uğraştılar. Doktorlar ikisi ayrı ayrı geldi sürekli nasılsın bak boşa ağladın boşa korktun çok iyisin falan ilgilendiler özel olarak. Gerçekten hepsinden Allah razı olsun. İlk doğumun travmasını atlattım resmen diyorum ki sezaryen kolay oluyo diyenleri şimdi anladım. İki gece hastanede yattım sadece iki kez ağrı kesici vurdurdum ne ağrı ne dayanılmıycak bi sancı asla yoktu. Bu arada özel hastanelere de çok gittim ama böyle güleryüz ilgi, tertemiz bi hastane görmedim yozgat sorgun devlet hastanesinde doğum yaptım kani şengönül ün hastası olarak girdim doğuma ama seda kılıçsoy da girdi sağolsun ikisinden de hem insanlık hem doktor olarak çok çok memnun kaldım. Çok uzun oldu herkese böyle iyi insanlarla karşılaşacakları kolay bi doğum diliyorum 💕💕