Gmg
😄😄 biz biraz cıvık seviyoruz yani tam koyu değil o yüzden tarifim 1 litre süt bir buçuk çay bardağı pirinç vanilya 1 sb un ve 2 dolu dolu kaşık nişasta pirinçler kaynayınca sütü ve şekeri ekliyorum kaynama noktasina geldiğin de nişastayı az bı sütle açıp tencereye karıştırıyorum kaynayınca da vanilyayı ekleyip güveçlere koyup en yüksek derece de sadece üst yanarken fırına veriyorum😀😀