Kivircikkuala Asla hevesini kırmak istemem, Allahım en kısa zamanda bu duyguyu snaa da yaşatsın. Hamileyim diye post atmak nasip olsun inşallah. Normalde 5 dk sonrasında cıkan çizgi geçersiz oluyor derler. Bence sen yarın hemen bi eczaneden erken gebelik testi al ve tekrar dene. Dualarımda olacaksın.. ❤️