Dmrbs18 Kivircikkuala bence var ama daha çok ueni olduğu için silik cıkmıs kan testi ver bence canım 😊
Kizilkafaa Kivircikkuala Canım yaptın mı tekrar, cok net olmadıgı için aşırı silik duruyor ondan kararsız kaldım. Hadi hayırlı haberler ver bize 🙏🏻
Kivircikkuala 4mevsim_1anne Kuzum bunu işe giderken yaptım 3-4 dk bekledim birşey yoktu işe gittim geldim baktım çizgi var daha önce asla ama asla görmedim o yüzden bi umut oldu buraya yazdım İnşallah vardır . Yarın sabah tekrarlıcam testi 👼🏻🫣
esmerella37 Cnm idrarın koydugun yere su damlat eger giderse kuruma cizgisidir gitmezse gebelik vrdır 🙈🙈 bildir bizede
Kivircikkuala esmerella37 Kuzum dün bi arkadaş daha söyledi ilk attığım hali buydu Su döktükten sonra böyle oldu Buda şu anki güncel hali
esmerella37 Kivircikkuala bence var cnm hayırlı olsun insallah 🙈🙈🥰🥰 yarın tekrarla genede sen ama bence var gozun aydınnn
Kivircikkuala esmerella37 İnşallah kuşum ya Allahım İnşallah İnşallah 🥹 İşe giderken erken gebelik alırım yarın sabah yaparım umarım test bozuk değildir
Kivircikkuala Sinemberkehan İnşallah kuzum ben bir senedir deniyorum göremedim hiç böyle çizgi . Bazıları da negatif dedi kuruma dedi ama inşallah değildir 😭🫣
Kivircikkuala esmerella37 Yaaa içini yiyebilir miyim 🥹🥹🥹😍❣️ Etmem mi sence sabahtan beri kaç tane post açtım 😂😂
Sinemberkehan Kivircikkuala İnşallah canım. Ben biraz önce yaptım neqatif. Bu ay oysa çok ümitliydim. Çatlatma iynesi falan olmuştum
esmerella37 Kivircikkuala cok heycanlı oluyor insan bende oyleydim herkez kzııyodu bana boyna nedn acıyosun diye 🥰🤭🤭 benmde yarın adet gunum ve bugun pedime kan gelmis 1 damla inşallah yerlesmedir adet olsa karnım agrırdı hep ama bunda karnım kazınıyor sanki yanıyo
Kivircikkuala Yagmurrr98 Bugün alıcam yarın sabah tekrarlıcam kuzum😭 korkuyorum tek görmekten çizgiyi artık
Kivircikkuala Sinemberkehan Bu ay bende negatif olursam tedaviye başlayacaktım aşılamaya korkuyorum zaten iğneye fobim var nasıl yaparım naparım bilmiyorum çalışıyorum bide nasıl olacak bilmiyorum süreç nasıl ilerliyor kuzum