Hanımlar benim midem bulantım el yüz şişme ödemim vardı doktor gebelik zehirlenmesi şüphesi ile 24 saatlik idrar istedi protein kaçağına bakmak için fakat pazartesi sabaha istedi. Tansiyonlarini takip et dedi 2 gündür 13-8 civarıydi bugün sabah 14-7 öğlen 14-9 çıktı. Yükselirse hastaneye gel dedi bu rakamlar yüksek olarak sayılır mı ? Haftam 37+2