Kubra-T çalışabilir raporu 37. haftaya kadar geçerli ve tarih yazıyor üzerinde, eğer 37 de çıkacaksanız yeniden rapor almaya gerek yok o tarihte otomatik olarak izne çıkarsınız, ama 32 ila 37 hafta arasında bir tarihte çıkmak istiyorsanız yeniden çalışamaz raporu alınması gerekiyor demişlerdi bana