Hanımlar merhaba, çin takvimine göre cinsiyet hesaplaması yapan oldu mu aranızda 🙂 Çevremde hamile kalmış veya yeni doğum yapan bütün arkadaşlarımın çin takvimine göre cinsiyet hesaplaması doğru çıkıyordu, ben de hesapladım benim erkek çıkıyordu ama dün kız olduğunu öğrendik. Erkek çocuğa da bayağı odaklamıştım kız diyince şaşırdım gibi oldu hatta 🙂 siz hesapladınız mı ve doğru mu çıktı merak sadece 😇