Nurtass insAllah yükselir ben 0.13 ile öğrendim sanırım hatta hamile olduğumu bile anlamadım sonradan eşim farketti tabi o ara on gün daha geçmişti ve yeni düşük yapmıştım o zaman hemen adet olmamak normaldi o yüzden suphelenmedim hatta üç ay koruncaktik güya meğer eşim görevi sirtlamis beni biraz kandırmış ama çok şükür gebe kaldım çünkü bir senedir istiyorduk kimyasal gebelik yaşadım sonrasında hiç adet olmadan gebe kaldım çok mutlu olduk o yüzden insAllah yükselir sizin ki de