Deletedmom_1003 Kızlar 3 aydan sonra bacak aramda ağrı olmaya başlamıştı.Şu an 8 aylığız bu artık hat safhada ağrıyor özellikle sabahları yürümekte zorlanıyorum normalmi
Mehber Deletedmom_1003 aynen bende oyleyim 8 ayliqiz bizde bide oturup kalkincada cok oluyor belimde aqriyor
sunandfun7 Deletedmom_1003 benim de aşırı derecede ağrıyor plasenta aşagıya yerleştiği için kemik agrısı çekiyorum doktorum normal dedi diğer gebe arkadaşlarım da aynı :/
Nuray08 sunandfun7 benimde gebeliğin 10. Haftasında başlamıştı gecti 1 bucuk ay rahatım simdi tekrar başladı 2 gündür bacak aramda agri previa marjinal dedi bana doktorum düzelebilir dedi rahmi kapatmamis ondan mı oluyor acaba agri