2prensesannesiiii rabbim sağlıkla guzel güzel büyütmeyi nasip etsin canım hiç aklına kötü şeyler getirme, düşünme 😇 bende 19 haftalık ikiz bebeklerimi kaybettim hep korkuyla ilerledik sonraki hamilelikte hep yattim dikkat ettim ama çok şükür oglusum yanımda gülücükler veriyo bana. Bu hamileligimde korku yaşamadan Allah büyüktür deyip her işimi de kendim yaparak gidiyorum. Güzel düşün hep güzel olsun ❤️