Bugün sabah 10 da uyandım ayağa kalkar kalkmaz sıvı aktı idrar gibi. Ama idrar kaçırma olayım yok hemen banyoya koştum gelen sıvı yere aktı hafif lekeli önüme ped kattım kan lekesi vardı şimdi sancım gidip geliyor hastane ye gitmeli miyim ilk gebelik bide korkuyorum bide 37+6 haftalığım