Kızlar merhaba biz 19+4’teyiz, 3-4 gündür sağ üst bacağımın dışında uyuşma gibi his kaybı var dokununca kaşıyınca ya da sıkınca çok hissetmiyorum. Yaklaşık bir karış bir bölgede. Sol bacağımda da çok hafif var. Biraz korktum doktoruma sordum ama henüz cevap gelmedi. Başına gelen var mı? Google’da hamilelikle ilgili olabileceği yazıyor ama nedir acaba? Kan dolaşımı sorunu mu, başka bişey mi bilemedim