Kızlara merhaba, bugun catı muaynesi oldum doktorum kemigimin %60 basık olduğunu dogumun sezeryana doğru ilerleyeceğini söyledi. Bebek 3 kilo altında olduğu için hemen sezeryan demedi salı tekrar catı muaynesi yapacak duruma göre gün verecek. Sancım acılmam falan yok bu arada ama yinede yürüyüşlere devam etmemi söyledi. Sizce ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan oldu mu ? Ben normal doğum istiyordum ama bebeğim riske girsin de istemiyorum çok kararsızım 😔 (37+6 haftalık hamileyim)