Ceren67 Gebeliğimden önce hiç böyle sorunlarım yoktu gebelikten sonra evde yanlız kaldığımdan mıdır fark etmeye başladım bilmiyorum 6 ayımdan sonra sürekli kötü birsey olacak hissi gelmeye başladı ellimde 1 buçuk aya yakındır parmak aralarımda egzema gibi kızarıklık başladı 10 güne düzeliyor iki gün içinde yine aynı oluyor böyle egzema mantar gibi enfeksiyonlarında yumuşak doku enfeksiyonları yapacağını gördükten sonra internette bin beter kötü oldum ayak tırnaklarımda da kenarları sarı olmuş mantar başlangıcı sanırım Buda şimdi parmak aralarımda mantar yapar yayılır diye korkuyorum sürekli bi korku halinde olmaya başladım ağlıyorum sürekli bebekte etkileniyordur bu durumdan tabiki bir an önce düzelmeyi istiyorum artık ama sürekli aynıyım hiç düzelme olmuyor mantar egzema ilk defa oldum önceden nedir bilmezdim böyle şeyler iyide bakıyorum elime ayağıma böyle şeyler gebelikte ilk kez başına gelen varmı 
2baby1moms Bende egzamave nasır vardı çatlıyordu parmaklarım kızrıyordu ve kenarları sarı oluyodu kendiliğinden geçti o kadar özel doktora falan da gittim etki de etmedi