Anneolmak188 Kızlar bende korku oluyor ben 7+6yım şuan 2 hafta sonra doktora gidicem ama korku var içimde burdada görüyorum 7 haftalıkkrn sorun yaşayanları bide bende 2 gündür geceleri bile uyandıran mide ağrısı var napıcam benmi çok korkuyorum sizdede oluyormu
Asye22 Anneolmak188 niye korkuyon canım benimde şuan da 7+6 korkma bol bol dua et yatqrken ayeter kursiyi oku iyi düşün iyi olsun canım benim
Fatmaztrk Anneolmak188 hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden beri korkuyorum. Bence tüm anneler böyledir çünkü içimizde bir canlı var ve ondan biz sorumluyuz sürekli koruyup kollamak sağlıklı olmasını sağlamak zorundayız. Doğduktan sonra da aynı şekilde devam ediyor. Anneliğin doğasında var sürekli endişe içinde olmak.
Anneolmak188 Asye22 MadameHappy34 Nebiliyim burda çok kalp durma vs gördüm endişeliyim göremiyorum ya şuan bidr mide ağrılarım çok arttı kusma ishal vs gebelik zehirlenmesifr olabilir yazınca kafama takıldı 3ümüz aynı zamanda hamile kalmışız nerde oturuyorsunuz
Sans45 Anneolmak188 kalp durma gibi şeyler genetik bir sorun varsa olur genelde 8 ve 10 hafta arasında görülür eğer korkunu kendine çekersen olumsuz olur iyi düşün iyi olsun ben 2 melegimide kaybettim bu yüzden şimdi 8 haftalık hamileyim olabildiğince kendimi rahat tutmaya çalışıyorum Allah’a dua ederek sende namazını kıl duanı oku göreceksin korkuların geçecek rabbim kucagina sağlıkla almanı nasip etsin inşallah 🥰
MadameHappy34 Anneolmak188 burda ki bir çok yorum beni de korkuttu kalbini duymazsam diye sonra dan çocuğunu kaybedenler falan ama şu da var sizde kalmayan çocuk sağlıksız çocuk olduğu için olumsuz sonuçlanıyor.. negatif düşünmeyin ben ilk keseyi gördükten sonra çok üzülüp düşündüm ya kalbi duymazsak ne yaparım diye ama sonunda kalbini duydum çok şükür..🌝🌸 sizde duyacaksınız ınsaAllah
Anneolmak188 Sans45 amin kuzum benim başın sağolsun 🙏 ediyorum dualarımıda progestan kullanıyordum bitti şuan kullanmıyorum acaba sorun olurmu
Sans45 Anneolmak188 bende kullanıyorum aslında istemiyorum kullanmak ama doktor veriyor önlem amaçlı onun haricinde iğne ve kan sulandırıcı hapimda var bence doktoruna yazdır sende fitil canım
Fatmaztrk Anneolmak188 kendine bir uğraş bulmaya çalış canım hep iyi düşün ve bol bol dua et. Zaman ilerledikçe herşey daha güzel olacak. Karnında hareketlerini hissetmek dünyaya degismeyecegim bir duygu her hareketinde mutluluk hormonu veriyor sanki. Hele doğduğu kucağına aldigin anı kokusunu düşün 😍 güzel düşünelim güzel olsun.
Anneolmak188 Fatmaztrk geçen arkadaşım bebeğinin kıyafetlerini saklamış bi kokladım cennet kokuyor sanki çok mutlu oldum o günü iple çekiyorum