Elifknt Kızlar bana da bakar mısınız keseden belki anlarsınız🥲
AyFa1608 ecemmmmmm ultrason fotosunda gördüm Beyhekim yazıyor da ondan sordum. Orda kime gidiyosun ve memnun musun
ecemmmmmm AyFa1608 Rukiye Özçelik Tepe çok iyi doktorum çok ilgili ve bilgilide beyhekimden randevu alamadığımda gebeliğimde riskli oraya gidemediğimde de medovaya gidiyorum Aysel Kamer çok iyi oda çok memnunum
Eylmaz cicekkk001 bizimkide 7+2 haftalıktı burda tahmin yapan varsa banada yapsın çok merak ediyorum 😄🙏🏻