Selnay benim de 2 aydır gittiğim kontrollerde 2 hafta önde gidiyor. Eğer kilosu, karın çevresi ölçümleri, boyu vs çatınızla da uyumlu ve normalse bir sorun olmuyor. Benim bebeğim ben minyon olduğum halde, kilo artışım normal olduğu halde hatta daha kilo almam gerekirken, diyabet gibi rahatsızlıklarım olmadığı halde eşimden ve kayınpederimden kaynaklı (onlar 4 kg üzerinde doğmuş) genetik olarak haftasına göre biraz tosun ve uzun çıktı🤭 normalde uygulama doğuma 11 gün gösteriyor fakat kilosu ve karın çevresi önde gittiği için(geçen hafta 37+5eyken 3600grdı, 3100-3200gr olması gerekiyorken, bacak boyu da 39+5miş gibi çıktı) normal doğum benim için travma olabilir diye sezaryen düşünmemizi tavsiye etti doktorum fakat ben normal doğumu çok istediğim için pazartesi günü yapılacak olan kontrole göre doktorumla kesinleştireceğiz. Eğer 4000-4100gr’a yaklaşmışsa haftaya sezaryen olacağım çünkü ne bebeği ne kendimi riske atmaya gerek yok diye düşünüyoruz, eğer yaklaşmamışsa da 1 hafta içinde normal şekilde doğumumun başlayacağını düşünüyoruz zaten beklemeyecek gibi diyor doktorum🤭 (şu an 38+3üz) bakalım bizi ne bekliyor👼🏻 özetle hiçbir rahatsızlığınız, kilonuzda anormallik olmadığı halde kimisinde 1-2 hafta önde gitmesi gelişimi normal seyrettiği sürece sorun yaratmayabiliyor doğum tarihini ertelemeyebiliyor, kimisinde de bende olduğu gibi sürpriz yapabiliyor. En azından sağlıklı ve 38 haftayı tamamladık prematüre değil diye şükrediyorum🙏🏻🤭