Merhaba ben 28+1deyim. dün devlet hastanesinde 4 gibi indirekt coombs testi yaptım. Enabızdan baktım negatif çıkmış. Kendim özel takipliyim Doktoruma da ulaşamıyorum. Dün devlet hastanesindeki doktor yarın gelip acilden iğneni olabilirsin dedi. Bir kağıda da rh iğnesi yapılacak deyip imzaladı. O zaman sonucum çıkmamıştı daha. Testin negatif ya da pozitif çıkması aşının olma durumuna engel mi? Doktorumun numarasını almamıştım kliniğin numarasına da ulaşamıyorum. Acildeki doktor da bu konuda bilgili midir bilmiyorum. Sonucu negatif çıkanlar aşı oldunuz mu, olmak gerekiyor mu? Ya da sonuçtan bağımsız mı?