Tugbabuke Arkadaslar 6 aylık oldum hala hastane bulamadim herkes farklı bir yer diyo çok kararsız kaldım daha dosyam bile yok hep özele gittim ama doğumumu devlette yapmak zorundayım. Son zamanlarda gulhane (gata) hastanesini önerdiler gidenler beğendiniz mi ilgi nasil korkanlara nasil davraniyolar bilgi verir misiniz 🙏🏼
Cantanem44 Gülhane Hastanesi muayene olarak yoğun oluyor ama Doğum için diyorsan bence çok iyi ben hep aciline gittim son zamanlarda 12 haftalık gittiğimde çok ilgililer çok yoğun bir hastane değil ilgi olacağını düşünüyorum çok tenha Doğum bölümü
Cantanem44 Kulani canım ben muayene sırası aldığımda önümdeki bayanın da karnı baya vardı rahat 25 üstü kadın ilk defamı geliyorsunuz dedi evet. Dedi demek ki alıyorlar sadece üniversite hastaneleri 7.haftadan sonra almıyor
Kulani Gidip sordum canım kabul etmiyorlarmış 20den sonrasını. Bende etlik zübeyde hanımda devam etmeyi düşünüyorum derya burkankulu diye bir doktor varmış ondan randevu aldım.