Kızlar 12+6 oldum bugün dün gece yattığımdan beri sol taraftan belim ve kasığım ağrıyor böyle nasıl desem bir ara bıçak saplanıyor gibi oluyor ve geçiyor 2 3 saniyelik ağrılar acaba normal mi bilemedim devlete gidiyorum o yüzden doktora ulaşma imkanımda yok acile de gitmek istemiyorum azarlıyorlar çünkü bu haftalarda böyle birşey olması normal mi yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim 🌹