2koftemom 39.3 haftayim. Sütlü kahve akıntı şeklinde geliyor. Şeffaf renk akıntı geliyordu. Rengi değişince. Şüphelerim Nisan olmadı ihtimali varmi? İlk gebelikte aç pembe gelmişti birkere ama bu damla damla geliyor tabi yavaş neden kahve peki özelliği ne
Cananyildiz 2koftemom bence nişanıniz geliyor seffaf akıntıdan ne kadar süre sonra kahverengine dönüştü
2koftemom Cananyildiz cok değil yani 2 gün falan 9glen saatlerinde şeffaftı sumuksuydu sabun gibi kaygandi peçete islanmisti ara ara tabi geliyor bu sabah damla sütlü kahveye dönüktür ama tabi sıvı biraz qma az az iki kere geldi şuan birazsrfqf kirlimsi aman nasıl tarif edeceğimi şaşırdım bana da kılcal damarlar genieliyirmus o olabilir gibi geldi
2koftemom Cananyildiz 3 gun falan şefafti çok değil arkasindan ertesi gün gibi kahve az geldi ama ertesi gün yoğun geldi Nisan mis
sacmalamakizim 2koftemom Nisan olabilir diyecektim ama doğum yapmışsınız galiba Allah analı babalı büyütsün ☺️
2koftemom sacmalamakizim evet cnm o nisanmis çünkü ertesi gün daha çok geldi TSK ederim darısı bekleyenlere 🥰🥰