Hanımlar bı oğlum var nasipse bı oğlum daha olucagini öğrendik ilk oğlumun ismini ben koydum eşim öyle istemişti kız olursa ben erkek olursa sen diye ilk oğlumun ismi Ali Miraç ikinciyi de tek başıma karar vermek istemedim eşime bı çok isim sundum o sadece Furkan ismini beğendi bende Furkan Eymen olsun mu dedim kabul etti ama şuanda çok kararsızım çok uzun geldi gözüme sizce Furkan isminin yanına ne yakışır tek mi kalmalı benim aklımda Furkan Eymen ve Furkan Asaf var