ozgeyldzz benim ablamda epidural normal doğum yaptı, yani sonuçta bi iğne riski var ama bence abartıldığı gibi değil çünkü iğneyi yapan insan dışardan biri değil bu işin eğitimini alan biri, ablamda hiç sorun yok sezaryen olsan orda da belden aşağını hissetmeyeceksin. Ama yapabiliyorsan hiç bi iğne kullanmadan normal doğum da yapabilirsin. Epidural için 4 cm açıklık olması lazım zaten.