Kızlar 28 haftalık hamileyim 2 hafta önce sağ göğüsümden sıvı gibi birşey geldi birde dün akşam ve bugün sabah 1 2 damla geliyor. Hep sağ göğüsümden geliyor her ikisinden mi gelmesi lazım? Birde erken doğum riskiyle alakası yok dimi? Çok şükür kendimi yormadığım sürece ağrım olmuyor ama yinede korkuyorum ya zaten plasentam aşağıda riskli geçiriyorum normal mi bu haftalarda gelmesi?