Babymomms merhaba geçmiş olsun evet çok zor bir durum ben de yaşadım. Gümüş kapak, göğüs kalkanı, kantaron yağı, hametan, mustela, lansınoh, silikon uç kullandım. Bebeğim bir hafta sonra 4 aylık hala yara oluyor silikon uçla emziriyorum. Silikon uçla İlk çok yara olduğu zamanlarda ağzına alınca ilk biraz acıyordu sonra geçiyordu acısı. Kullandıkça daha çok geçiyor. Wee baby silikon uç aldım yarası olmayan birinin bile göğsünü acıtıyor ama mamajoo çok güzel. Kremlerden de en çok lansinoh dan memnun kaldım. Bir de çok acil iyi gelen bir şey var onu yapıp krem ve silikon uçla devam edebilirsiniz. Bende süt toplayıcı mochi var onu göğsüme takıyordum yatıyordum tamamen göğüs ucum içinde kalacak şekilde kendi sütümde bekletiyordum baya. Bu hemen tedavi ediyor. Sonrasında o ürünleri kullandıkça daha iyi oluyor o süt içinde 1 gün falan acısı çok çok az oluyordu.