ozgeyldzz Yenidoğan bebek için nasıl bir tulum almalıyım aşı ya veya başka bir yere giderken tulum daha iyi diyorlar kullanıp memnun kalan var mı varsa paylaşabilir misiniz linkleri ile birlikte :)
1Ada1 ozgeyldzz bende tulum çok seviyorum şimdilik bir tekli birde 3 takım tulum aldım ikisi de e bebekten
Bayancorek ozgeyldzz Kış için astronot tarzı mont/tulum diyorsanız h&m ye bakmanızı öneririm. 🙏🏼 Normal tulum diyorsanız e bebek, defatco ve lcw tercih ettim hepsini memnunum. 🤗
Senazeynep34 Bayancorek astronot tulum almak sart mi sence canım? Şu kundak gibi olan montlardan almıştım ama diğerinden de alsam mı bilemedim 😃😃
Senazeynep34 Aziz bebenin tulumları çok güzel. Alt açma yerleri cit çitli böyle olunca ayaklarını cikarmaya gerek kalmıyor 😃
Bayancorek Senazeynep34 Bana daha sevimli geldiği için ve sürekli gezen bir aile olduğumuz için Astronot mont tercih ettim daha kolay olur kullanımı diye. Sizin dediğinizde hoşuma gidiyor ama diğerini alınca bir tane yeter dedim. 🌸🤗
SahrasMom311216 Tulum banada çok kullanışlı geliyor daha çok tulum almak istiyorum ama bazı annelerde tulum kullanışlı olmuyor 2li takımlar daha kullanışlı diyor. Arada kaldım bende🤷🏻♀️