Fundaa17 12+1 haftalık hamileyim maalesef doğumdan çok korkuyorum 🫣 normal doğumda genital bölgeye atılan kesik çok acıyor mu yada sezeryanda sırttan vurulan iğne mi çok acıyor
Biroglanannesiii Fundaa17 Ben sezaryen oldum iğneyi hissetmedim bile arı sokması gibiydi hiç ağrım olmadı vurulurken bir uyuşma süresinde çok garip hissettim o kadar normal doğumda da illa dikiş kesik olacak diye bir kaide yok rahimden rahme değişiyor ama sezaryen de dikişten kaçışın yok
Sevvl Canım ben de korkuyorum ama sonuna kadar normalciydim bankada doktorum sezeryan dedi yani bize kalmıyor o hiç korkma piskolojik olarak korkarsan daha zor geçer zaten çocuk o yola girince bı şekilde oluyor canım kucağına alınca bütün ağrı sızı gecer