Berfin6523 Gebelik şekerim var 29+5 im yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum öğlen akşam açlık tokluk güzel çıkıyor ama sabah kahvaltıda doktorun verdiği diyetin dışına çıkmamama rağmen şekerim hep 140 larda varmı aranızda benim gibi olan
Usnac1995 Benimde kahvaltı 150 falan çıkıyor genelde. Acaba diyorum buğday ekmeğimi yükseltiyor. Ama 140 lar iyi canım benim 170-180 görüyordu 140 a sevinir oldum ben
Gorkim Usnac1995 ekmeği kesmeniz lazım unun her türlüsü ve şekerin her türlüsü yenmemesi lazım ancak ozmn düşer
Usnac1995 Gorkim ya ilginçtir ben börek yedim bu sabah 2-3 dilim şeker 118 çıktı. Sadece yumurta yiyince 150 çıkıyor.
Berfin6523 Gorkim tam buğday tüketiyordum zaten doktor öyle söylemişti ama o bile yükseltiyor sanırım
Sedoa_ Bi arkadaşım wasa tüketmişti ekmek yerine ekmek kraker arası bir şey ama karbonhidratı çok düşük. Migrosta falan satılıyor markası wasa. Su tüketimine dikkat etmiyor olabilirsin şekerde su tüketimi ve egzersiz önemli
Berfin6523 Sedoa_ o kadar çok su içiyorum ki anlatamam günlük 3 litre su tüketiyorum ve günlük yürüyüşümü hiç aksatmam
Gorkim Berfin6523 et balık organik tavuk yumurta beyazı mercimek nohut bol bol sebze günde 1 tane meyve
Berfin6523 Gorkim haklısın ekmeksiz deneyince şekerim stabil çıktı bu seferde açlık yüksek anlamadım ben bu işi 😂