Merakliannee06 Çok teşekkür ederim cevapladığınız için, dogru söylüyorsunuz herkesin gebeliği yaşadıkları bir olmuyor tabi ama insan ister istemez korkuyor , inanın hiçbir belirti yaşamıyorum bazen uyanınca ben şuan hamile miyim diye soruyorum bazen kendime 🥰 hayırlısı ile hepimiz sağ salim kucagimiza alalım yarularimizi da gerisi önemli değil