Blossom00 magnezyum kullanıyorum hergün çünkü sabahları ayağıma kramp girererek uyanıyordum, o magnezyumu içmelisin kramplar sona eriyor 😍 ama diğer ilacı bn kullanmadım değerleriniz normal ise dr. Verdiği her ilacı içmeyin. Şuan 8. Ayımdayım 8 aydır tek kullandığım folik asit- kan ilacı 7. Ayımda da magnezyuma başladım 🫶