Cns15 34+1 de pazartesi günü bizimde nst de 1 tane sancı çıktı 70 gibi doktor dinlen iş güç gezmek yok dedi. Ama bugün ara ara bel ağrısı ve karın ağrısı hissettim ilk defa. Kontrolüm de 36+1 de acaba pazartesi gitsem mi diye geçiyor aklımdan. Sizin kilonuzda ne güzel maaşallah yavrumuza 😌