Esraerdemserin Kızlar dün doktora gittik herşey yolundaydı. Bu sabah bir uyandım karnım regl olacak gibi ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı neden olabilir
Eldgrn Esraerdemserin canım bebek büyüdüğü için normal karşılanıyor ağrılar ama şiddetliyse işler değişir tabi bir doktora git gözük mutlaka ona göre hem bebeğe bakarsın için rahat v olur hem de tedavi bişey varsa verilir
mimar_anne Esraerdemserin bende de olmuştu o haftalarda rahim büyüyor bebek büyüyor normal canım 25 haftalığım dün yine vardı ağrım arada gelip gidiyor
Deletedmom_11 Esraerdemserin benim de 20+2 ama bu hafta özellikle bugün güzel bir ağrı hissettim tok bir ağrı hani öyle birden girip nefesimi kesmiyor ama rahatsız ediyordu .Neyse kuzum sağlıkla büyüsünde olsun o kadar
mimar_anne jarmzalu aynen normalmiş yalancı kasılmalar olacakmış artık şiddetli olmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktorum