Bazen o kadar şiddetli şekilde karnım ağrıyor ki korkuyorum bazen de agrisa da çok şiddetli agrimiyor . Ayrıca sol bacağımda kramplar ve ağrılar da oluyor bubdurumda ne yapmalıyım doktora da gidicem ama daha randevuma 10 gün var. Yada onerebilceginiz bı tavsiye var mi? Kasiktaki ağrılarım normal mi ondan da endişeleniyorum yaklaşık 22 haftalığım artik