08HB-16 12 haftalikken gittim tahmini kız galiba ama ney olması için 16. Hafta dedi doktor galiba yatış şekli den anlamış netmidir acaba bilgisi olan varmı bana söylemediler ama ben erkek istediğim için bence kız geliyor