Ayse11205 zamaneannesi80 aynen sanki yer değiltiriyo gibi yada sağa sola dönüyo ayağnı kaldırıyo 😂 ama tekmeler çok azaldı cidden
AslanBebeginAnnesi bayanmor12 benim de son 44😔 Çok ağırlaştım her yerim ağrıyor nasıl geçecek şu son bir ay hiç bilmiyorum 😣😣😣
Cakies Dolabini ne zaman yerleştirdiniz kasim anneleri bana erken gibi geliyor hep öteliyorum. Yıkadım üzüleyim hurclara koydum ama tam yerleştirme yapmadım.
Senem_11 Merve201119 benim de uygulamaya gore 67 sezeryan olacağın ne zaman belli oldu bana doktorum daha bısey demedi
mertveannesi2211 Gul_20_20 minigimle kavuşmama son 57 gün hepimiz zamanında sağlıcakla alalım kucaklarimiza inşallah 🥰
kuygur Gzmslmz benim ilkim bazı sebeplerden dolayı son dakika normal doğumdan sezeryana alındım 2.ci mecbur sezeryan olucak arada zamanda yok 1 buçuk sene
Gzmslmz kuygur oyyy daha minnacikmiş ya iki bebe birazicik zor ablaminda pes pese oldu ama buyuyunce guzel oluyor diyorlar.. saglikli olsunlar insallahh 🌸
kuygur Gzmslmz aynen canım ya annem kaynanam ve görümcem varken erken yaşta yapayım dedim 30 dan sonra kafam çekmez dedim 2.ci geç olursa 😁en azından 30 da okullu oluyolar 😂😂
shrskr Gul_20_20 Son 57 Gün…Erken doğum riskim var , hastanede yatıştaydım .Yeni taburcu oldum.İnşallah vaktinde ve sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏Gereken her şey yapıldı bize dua eder misiniz?