Rmutlu Afedersiniz peçeteme macuna benzer şeffaf renkte akıntı geliyor yoğun bi şekilde katı bi akıntı nişan böyle bir şey mi?
girl_boy_annesi Rmutlu bende kahve rengi gibi geldi ama nişanın rengi önemli değilmiş katı bi kıvamı varsa nişanımış
Oznurozdemir Rmutlu valla eğer öyle birşeyse benim 34. Haftamda mukus gibi baya yoğun sarı renkte gelmişti. Ama şu an 38+5 im doğum namına bir şey yok
Rmutlu girl_boy_annesi yaa inşallah öyledir doğurmak istiyorum artık 😀 kasıklarımdada adet ağrısı gibi bi ağrı var
Rmutlu girl_boy_annesi inşallah ya şimdilik açılmam sancım yok ama bakalım hayırlısı doktorum bu gidisle sezeryana alabilirim dedi hiç açılma yok çünkü🙄
girl_boy_annesi Rmutlu benim 39. Haftada 1 cm açılma ile gittim Doğuma açılmam suni ile oldu😅 inşallah İstediğiniz gibi güzel bi Doğum olur 🥰🤲🏼