Kızlar bugün tam 23 haftalık oldum bundan 3.4 gün önce o kadar haraketliydi ki yemek yediğim zaman hemen haraket ediyordu 3.4 gündür o kadar az ki yok denilecek kadar böyle derinden hafif bir iki kere vuruyor geceleri uyku girmedi gözüme randevum da Çarşamba günü içim çok daraldı boyle olması normal mi nolur cevap verirseniz çok sevinirim içimi rahatlatamiyorum ☹️☹️☹️😢