haklisinesracim ben 19+4 teyim ve hiç kayma hissetmedim, bu andan önce de hissetmedim.
Hestiaa direkt tekme ile başladı. bu bana çok garip geldi, hatta dün o kadar komikti ki, uzanıyorum ve karnımın sağ tarafı şişkin, resmen orda bi şey olacak gibi tam bu duruma gülerken, gözlerimin önünde sanki pıt diye karnımın bi köşesine içerden parmak degdirilmiş gibi attı, geri geldi gülerken şok oldum ay diye bağırdım. Eşim zavallı her şeyden habersiz, noluyo noluyo diyor :D