Bizde artık 34 haftalık olduk 🥰 uygulama 5 Kasım gösteriyor ama bizim doktorumuz 15 ekimden sonraya hazırlıklı olun demişti bakalım doğumum nasıl olacak sezaryen mı? Normal doğum mu? Her ikisinden de korkuyorum bu yüzden düşünüp strese girmek istemiyorum 🙂 Pazartesi günü bebiş görüş günü bakalım kaç kilo olmuşuz boyumuz kaç olmuş kime benziyor cok merak ediyorum 🥰