Mavimsi_ herkesin bebeği bir değil bunun için kendini üzme lütfen kimse ile de kıyaslama sırt üstü yatarsan kalp atışı gibi olur arada belki hissedersin bn 15de hissetmeye başladım hatta kime dediysem inanmadı 12 de gittiğimde doktor ölçüm yapmak için yarım saat beklemişti sürekli dönüyordu hareketliydi 15de hissettim bn kimse inanmadı sancılarım vardı gittim göbeğim açıktı doktorum bile gördü resmen döndüğü belli oluyor 16_22haftalar arasında hissetme başlıyor diye biliyorum ablamda 22 +5 de hissetmisti