38+4 olduk ve sanırım nişanım geldi bu sabah
Telaş yapar diye eşime de söyleyemedim nişanımın geldiğini öpüp koklayıp işe gönderdim onu sonuçta doğumun ne zaman başlayacağı belli olmaz
Devlet hastanesinde sonuna kadar doğum sancılarını çekip de son dakika sezeryana alinmaktan korkuyorum ama hadi hayırlısı
Yeterki sağlıcakla gelsin miniğim