esmerella37 yerlesme oldugu zaman nasıl bi agrı oluyor acaba nerelerde oluyor bilgisi olan yazablrmi? 🙈
Babyy07 Yumurtlama donemimde çok ağrım vardı benim adet sancısı gibi bel karın ağrısı fln cektim adet gunume kadar 2hafta yani sonra ilk gun test yaptım zaten pozitif çıktı biraz silikti çizgi adetin ilk günü diye
esmerella37 Kivircikkuala dua et kız hamilelerin duası kabul olur sendede bebis olduguna gore kabul olur 🥰🥰🥰
Kivircikkuala esmerella37 dur kız valla şimdi birisi yorum yaptı onda da böyle çıkıp sonra ki testi tek çizgi çıkmış 😭😭😭
Kivircikkuala esmerella37 İnşallah kuzum ya 🥹😭 @CAOS kuzum buraya atar mısın bide Daha sonra testi tekrarlamış negatif çıkmış 🥹 testlerimiz hemen hemen aynı sanki