Kralicediva Kızlar 3 gündür 40 ile 38.5 arası hiç düşmüyor genellikle de 38.9 hastaneye gidince de sürekli serum ne dolven ne calpol hiçbir şey düşürmüyor ateşi duş bile iyi gelmiyor ne bu salgın gibi bişeymi sizde de varmı böyle bi durum çevremdeki herkes aynı
papatya56 Kralicediva Benim bebegımde 3 gün ateşi düşmüyodu doktor fitil verdi o düşürdü bıdaha çıkmadı
Kralicediva benkosarim ettirmedim acilden çıkmıyoruz serum üstüne serum herkes böyle diyip geçiyorlar
Kralicediva papatya56 1 yaşına girecek oğlum 0 6 ay arası bebeklerde fitil fayda ediyormuş fitil kullanmıyorum o yüzden
hemsiree Kralicediva sinirim bozuldu nasıl enfeksiyon var mı yok mu bakmazlar ya doğru düzgün bir hastaneye gidin lütfen. bizim ateşle gelen hastalara ilk yaptığımız kan ve idrarına bakmaktır kaç hasta kurtardık böyle. mümkünse bir üniversite hastanesine gidin eğitim araştırma
mikaa Boğazına da bakılsın, crp ye bakılmalı, kan tahlili yapılmalı , gerekirse antibiyotik başlanmalı, Allah korusun çok tehlikeli küçücük çocuk 39 ateş ne demek havale geçirir
mikaa Oğlumda aynen böyle oldh acilden gep gelip igne yapıldı , salgın denildi, 3 gün sonra çocuk doktoruna götürdük crp 119 çıktı , boğazda enfeksiyon varmış antibiotikle geçti 2 güne
Burcuuuuu Kralicediva ben oğlumda 41 e çıkmıştı ağır bogaz enfeksiyonu geçirmişti iyi bı çocuk doktoru bulun
Azizinannesi2 Kralicediva öncelikle çok geçmiş olsun bütün yorumları okudum nasıl kan idrar bakmazlar ya sen düşmesi için fitil ver bakalım nasıl düşüyor benim kızımin ateşi 41 41.5 görmüştük. 10gun sonra 1yasayacak inşallah ne dolven ne paral calpol işe yaramıyor hafif ise ateşi etki ediyor ama 38.4 üstü ise işe yaramıyor tecrübeye sabittir sen fitil ver nasıl düşüyor ateşi yavrumun 0 6ay demişsiniz fitil için 5 yaşındaki oğluma bile verdim ve 30dk içinde ateşi düşmüştü sen ver kim dedi sadece 0 6 ay diye ?
Kralicediva Azizinannesi2 12 den beri hastanedeyim 2 ayrı özele gittim orada bile sıra var çocuk perişan oldu eve geldik doktor demişti fitil etki etmez diye şimdi deniycem evde var inşallah işe yarar kaç güne geçti sizinki birde enfesksiyon falanmıydk
Azizinannesi2 Kralicediva bizde enfeksiyon yoktu ama ateşi hiç düşmedi kızımın o hastalandığında 7 aylık falandı ve yarım saatin içinde düştü o günden sonra hafif ateşi varsa şurup ilaç veriyorum onun haricinde yüksek ise direk fitil veriyorum . Büyük çocuğum 5 yaşında ve 39 u gördük ateşte baktım yükseliyor ikna edip ona bile verdim yarın saatin içinde onda da düştü doktorlar işine geldiği gibi konuşuyor . Nerden anladın gibi düşüne bilirsin doktorlar her bir ilaçtan ayrı para kazanıyorlar yazık çocuklara yani tekrardan geçmiş olsun şimdi nasıl
Sinemakty Benim oğlumda böyleydi kanında enfeksiyon çıktı ve kulak enfeksiyonu geçiriyormuştu hastaneye yattık antibiyotik tedavisiyle 1haftada iyileşti.çok tehlikeli çocuğunuz havale geçirebilir dikkatli olun..geçmiş olsun
Kralicediva Sinemakty çok şükür bitti şuan 3 gün sürdü ama öldük öldük dirildik en büyük korkum ateşti rabbim bi daha yaşatmasın hiçkimseye
Kralicediva Azizinannesi2 fitil vardı ditil cerdim düştü 39.8 di fitille 37.6 ya düştü çok şükür yarım saat sonra yine 40 a çıktı sirkeli suyla yıkadım vücudunu koltuk altlarını 37.2 ye düştü şimdi daha iyi çok şükür antibiyotiğe devam ediyoruz kanda da idrar da da bişey çıkmadı çok garip bi hastalık
uyanancirkiin Kralicediva ayaklarının altına limon sürüp çorap giydirin bide. Ben kızımın ateşini o şekil düşürüyorum. Sürdüğüm zaman terletiyor. Çok geçmiş olsunn
Azizinannesi2 Kralicediva çok şükür valla sen yazana kadar elim yüreğimde bekliyordum sen yine 4 yada 6 saatte bir çok çıkarsa 38.5 üstü olursa fitil ver yine bu arada adı ney verdiğin fitilin. Sirkeli su değilde soğuk sulu bez koyun sirke anlık düşürse bile 10 dk sonra yine çıkartıyor eğer ki sirke koyarım dersen üzüm değil elma sirkesi ile yıkanmış bez koymalisin. Çok şükür yine de kan da idrarda bişey çıkmamış ya onada şükür 🙏 koltuk altı mi ölçüyorsun alnından mi ölçüm yapıyorsun.
Dark Kralicediva enfeksiyon vardır antibiyotik tedavisi uygulaniyorsa hemen gecmeyebiliyor bazen. Dirençli ateş diyorlar bir kere kziima oldu 48 saatte biter dedi doktor ve bitti