Merhaba kızlar 26+3 gunluguz cok az miktarda hareket ediyo hareketlerini zaten 23.haftada hissettim oldukca gec oldu doktor iç karin genis vs demisti,şuan gunde 2 yada 3 kere anca oynuyo onun disinda hareket etmiyo bu kadar az hareket etmesi kotu biseye delaletmi korkmuyor değilim fikri bilgisi olan varmi ?