Nur321 bende 39+6 da doğurdum canım bende düzenli sancım vardı malesef o kadar sancıya 3 haftadır 1 parmak açıklıkla gezdim doktorum zorlamayalım olmuyo boşuna acı çekme dedi sezeryana alındım ve iyiki olmuşum asla anlatılanları yaşamadım çok güzel geçti ilk kalkışım asla acılı değildii akşam saat 9 buçukta aldım kucağıma sabah 6 oldu hiç oturmadım bebeğimle ilgileniyorum ve direk sütüm geldi ama benim oğlan biraz doyumsuz çıktı ne burda okuduğum gibi ne anlatılanlar gibi sezeryan sürecim olmadı çok korkuyordum ama mükemmel geçtii