EddaBilkil 2 haftaya yakındır ciddi bir öksürük var. Özellikle geceleri çok bastırıyo. Prospan kullanıyorum sabah akşam doktorum önerdi ama herhangi bir azalma olmadı. Sanki ciğerlerim sökülüyor.
_edakrsu22 EddaBilkil merhaba göğüs hastalıkları gitmenizde fayda var hamileliğmin başında 2 ay çektim nefes alamıyordum saniyede bir öksürüyordum ilaç yazdı kullandım geçti çok şükür
Salinta EddaBilkil ben siyah turp ile kurtuldum. Turbun içini uydum. Dibinde minik bir delik açtım. Bir bardağa koydum. İçine kestane balı koydum. Bak sabaha kadar içinden süzülüp bardağa aktı. Onu içtim.
EddaBilkil _edakrsu22 teşekkür ederim tarın gideceğim artık. İnanın dayanamıyorum covitten sonra kaldı ara ara öksürük son 2 hagta da daha da bastırdı.
_edakrsu22 EddaBilkil sizi çok iyi anlıyorum ben çok çektim çünkü öksürmekten mahvolmuştum tıkanıyordum artık